#blogg100

Under devisen ”jag är en skräp bloggare och kommer vara det för alltid om jag inte gör det här” har jag alltså bestämt mig för att anta Fredrik Wass utmaning #blogg100. Så från imorgon och framåt ska det alltså bli (minst) ett inlägg om dagen här på denna annars så ödsliga plats. Inte för att det nödvändigtvis blir särskilt läsvärt, men för att jag ska kunna se mina barnbarn i ögonen (obs. skämt).

Ett svar till “#blogg100

  1. Ping: Vi som är med i #Blogg100 | Bisonblog

Kommentera

