Med läsningen som gisslan. #Blogg100

Sedan ett år eller så är jag anmäld till tjänsten Booked. Kort och gott erbjuder de förlag en möjlighet att nå ut till läsare som garanterat kommer att säga något om böckerna i sociala media. De som läser får böckerna till kostnaden av minst två postningar (är det dyrt, gratis eller billigt?).

Hittills har jag fått 3 böcker via Booked – en fjärde är på väg. Böckerna har hittills inte varit sådana att jag hade läst dem om det inte vore för att de kom via den här kanalen, men det är också lite av charmen. Att utmana sig själv att läsa saker som ligger utanför den vanliga läsboxen.

Hittills har jag valt att kommentera böckerna enbart på Facebook och Twitter, Den här gången tänkte jag låta en av kommentarerna bli ett inlägg här på bloggen. Så se fram emot tankar kring boken Blodsmagi som ska finnas i min brevlåda om några dagar.

Bild

Kommentera

