Stabil inkorg #blogg100

Det kryllar ju med mer eller mindre smarta verktyg för att få bättre koll på sin inkorg men för mig har ett stuckit ut som helt outstanding. Sanebox kostar iofs några kronor men har det halvår jag använt tjänsten varit värt varenda krona. För egen del har jag kopplat in tjänsten i mina två Gmail-konton (jobb och privat) men ett ganska stort antal e-postleverantörer stöds.

Så vad är grejen? Huvudsakligen är Sanebox en galet smart sorterare av din e-post. Redan från början är den bra på att veta vad som ska vara kvar i inkorgen och vad som kan sorteras in för senare läsning. Efter ett tags användande blir den bara bättre och bättre. Lägg sedan till möjlighet att säga ”det här mejlet vill jag ha tillbaka i inkorgen på fredag” (eller helt valfri tidsrymd), och det otroligt tillfredsställande funktionen SaneBlackhole (en mapp där du lägger mejl från avsändare du aldrig vill höra av igen).

Try it!

Kommentera

