Topp tre saker som jag är orimligt dålig på. #blogg100

Det finns några saker jag tycker jag borde kunna vid det här laget, men där det verkligen inte är fallet. Här är topp tre.

1. Knyta knutar. Jag kan med nöd och näppe knyta skorna. Med viss framgång improvisera. Men preciserar du din knop är det inte snöret jag lyckas slå knut på.

2. Gå på halt underlag. Det kvittar om jag har bäst skor inom en radie på 100 meter, det är ändå jag som skulle få rollen som Bambi.

3. Tolka captchas. ”Vi vill se om du är människa.” Jaha, hur kränkande är inte det efter 5-10 misslyckade försök? Känner större hopp om att lära mig memorera QR-koder.

3 svar till “Topp tre saker som jag är orimligt dålig på. #blogg100

  1. Ping: Det här med captchas #blogg100 | Idealistisk utpost

Kommentera

