En talangjakt jag vill se mer av #blogg100

Förvisso är talangjakter lite av en guilty pleasure för mig men det finns en jag särskilt gärna skulle vilja se en ny säsong av och det är Rockstar Supernova. Det var iofs aldrig tänkt att vara mer än en säsong (förstapriset var plats i de gamla gubbarna till jurys band), och jag skulle gärna se ett upplägg med lite mer traditionellt upplägg av jury etc, men oavsett så kändes hela grejen med att kombinera musik jag älskar med talangjaktsformens dragningskraft väldigt väldigt trevligt.

Kommentera

