P1 morgon om lämplighetsprövning vid provrörsbefruktning #blogg100

Idag är lite extra stolt över min fantastiska hustru som gjorde ett otroligt bra inslag i P1 Morgon idag. Särskilt kul känns det eftersom jag hade förmånen att mediecoacha på kvällen innan (vilket jag gjort en hel del i mina yrkesroller) och jag sällan jobbat med någon som har så tydlig begåvning för att ta kritik under övningen och sedan göra något så skarpt i utförandet.

Länk till inslaget på Sveriges radios webbplats.

Kommentera

