Jag har alltid gillat tidningar… #blogg100

…och även om jag för tillfället är rätt frustrerad på att e-lösningarna även i det formatet är långt ifrån hemma så är jag väldigt glad över att fackförbundet DIK dit jag nyligen blivit vald att sitta i förbundsstyrelsen har en väldigt bra tidning i PING. Kanske särskilt det senaste numret (2013, #1) vilket är det fjärde numret av tidningen i dess nuvarande skepnad (tidigare gällde det föga inspirerande namnet DIK Forum) där jag verkligen imponeras över hur ett ganska spretigt fackförbunds olika yrkesgrupper genom tidningen tydligare än någon annanstans förvandlas till en styrka. Jag hoppas det håller i sig.

 

Kommentera

