Uppdaterad podcasttopplista #blogg100

Även om Netflix delvis har stört ut mitt poddlyssnande så är jag fortfarande otroligt glad att det händer så mycket spännande på området, och då inte minst på svenska. Länge lyssnade jag mest på amerikanska podcasts i kombinationen med poddversioner av SR-program, men just nu är alla program på topp 3 svenska program.

Än så länge är Värvet ohotad etta. Ny tvåa med väldigt bra fart är Flugan, som jag tycker bara blir bättre och bättre nu när formen börjar sätta sig. Alldeles ny trea är Lina möter som är kopplad till Internetworld – bara lyssnat på några avsnitt ännu men gillar det jag hör.

Kommentera

